Zarządzenie Nr 43/07 w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Czyże

Zarządzenie Nr 43/07

Wójta Gminy Czyże

z dnia 26 września 2007 r.

w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Czyże

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591; z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558 Nr 113 poz. 984, Nr 153 poz. 1271, Nr 214, poz. 1806; z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162  poz. 1568; z 2004 r. Nr 116, poz 1203; z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz.1457; z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337; z 2007 r. Nr 48, poz. 327) zarządzam, co następuje:

§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Czyże ustalonym Zarządzeniem Nr 128/06 Wójta Gminy Czyże z dnia 1 marca 2006 r. wprowadzam następujące zmiany:

1. W § 10 punkt 11 otrzymuje brzmienie:
„Pomocnicze stanowisko pracy do spraw oświaty, promocji gminy i informacji o Unii Europejskiej – PG,”

2. W § 14 po punkcie 23 dodaje się punkt 24 w brzmieniu:
„24) prawidłowego i terminowego przekazywania pobranych dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej na rachunek budżetu państwa.”

3. W § 18 dodaje się punkt 18 w brzmieniu:
„18) realizacji zadań wynikających z ustawy o zamówieniach publicznych oraz przepisów Unii Europejskiej w zakresie procedur przetargowych.”

4. § 20 otrzymuje brzmienie: „Pomocnicze stanowisko pracy do spraw oświaty, promocji gminy i informacji o Unii Europejskiej wykonuje zadania:

1) pomoc w gromadzeniu informacji o gminie i przygotowywaniu materiałów promocyjnych gminy,

2) pomoc przy organizowaniu współpracy gminy ze społecznościami lokalnymi i regionalnymi innych państw,

3) współpraca gminy z organami pozarządowymi,

4) pomoc w gromadzeniu materiałów o Unii Europejskiej i rozpowszechnianiu informacji na temat integracji europejskiej,

5) pomoc w przygotowywaniu projektów dotyczących pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych,

6) pomoc w przygotowywaniu dokumentów dotyczących czasu pracy placówek handlowych, usługowych i gastronomicznych,

7) pomoc w przygotowywaniu zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych i prowadzeniu ewidencji wydanych zezwoleń,

8) pomoc w przygotowywaniu decyzji o cofnięciu lub wygaśnięciu zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych,

9) pomoc w przygotowywaniu i przekazywaniu dokumentów do Krajowego Rejestru Sądowego,

10) pomoc w organizowaniu badań profilaktycznych,

11) w zakresie oświaty, kultury i kultury fizycznej:

a) pomoc w nadzorze nad działalnością szkół podstawowych i gimnazjum,

b) pomoc w inicjowaniu i koordynowaniu działalności kulturalnej i sportowej oraz rozwoju bazy sportowo – rekreacyjnej i turystycznej,

c) pomoc w nadzorze wykorzystania dotacji przekazywanych organizacjom społecznym na realizację zadań w dziedzinie kultury, kultury fizycznej oraz turystyki,

d) pomoc w organizowaniu i koordynowaniu imprez związanych z obchodami uroczystości państwowych i lokalnych,

e) pomoc w koordynowaniu imprez kulturalnych i sportowych na terenie gminy,

12) pomoc w prowadzeniu ewidencji działalności gospodarczej,

13) pomoc w kontaktach z potencjalnymi inwestorami na terenie gminy,

14) pomoc w prowadzeniu spraw dotyczących zakładania, prowadzenia i utrzymywania oddziałów przedszkolnych, publicznych szkół podstawowych i gimnazjum,

15) pomoc w analizowaniu sieci oddziałów przedszkolnych, szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy, wnioskowanie o wprowadzenie zmian w organizacji sieci placówek oświatowych,

16) pomoc przy analizie arkuszy organizacyjnych gminnych placówek oświatowych,

17) pomoc w proponowaniu granic obwodów publicznych szkół podstawowych i gimnazjów,

18) pomoc w prowadzeniu spraw związanych z likwidacją szkół,

19) pomoc w prowadzeniu spraw związanych z pomocą materialną dla uczniów,

20) pomoc w kompletowaniu dokumentacji i przygotowaniu decyzji administracyjnych w zakresie egzekwowania obowiązku szkolnego,

21) pomoc w zapewnieniu transportu i opieki nad dziećmi w czasie dowożenia,

22) pomoc w przygotowaniu dokumentacji dotyczącej powoływania i odwoływania dyrektorów szkół w tym również komisji konkursowej,

23) pomoc w opraowaniu projektów zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy,

24) pomoc w opracowaniu projektów programów gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy.”

5. W § 21:

- punkt 36 otrzymuje następujące brzmienie:
„36) koordynacja działań związanych z funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego,”,

- po punkcie 36 dodaje się punkt 37 w brzmieniu:
„37) założenia i plan zaopatrzenia gminy w energię elektryczną i cieplną,”,

- punkty 37 – 43 oznacza się jako punkty „38 – 44.”

6. W § 31 ust. 2 otrzymuje brzmienie:
„2. Plany kontroli wewnętrznej opracowuje Sekretarz.”

7. Skreśla się rozdział IX.

8. Rozdział X oznacza się jako: „Rozdział IX”.

§ 2. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Wójt Gminy

inż. Jerzy Wasiluk

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Gminy Czyże

Wytwarzający/odpowiadający: Zenaida Gierasimiuk

Wprowadzający: Zenaida Gierasimiuk

Data wprowadzenia: 2007-10-30

Data modyfikacji: 2007-10-30

Opublikował: Zenaida Gierasimiuk

Data publikacji: 2007-10-30