Zarządzenie Nr 109/08 w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Czyże
Zarządzenie Nr 109/08
Wójta Gminy Czyże
z dnia 01 października 2008 r.
w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Czyże
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337, z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218) zarządzam, co następuje:
§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Czyże ustalonym Zarządzeniem Nr 128/06 Wójta Gminy Czyże z dnia 1 marca 2006 r., zmienionym Zarządzeniem Nr 43/07 Wójta Gminy Czyże z dnia 26 września 2007 r., Zarządzeniem Nr 75/08 Wójta Gminy Czyże z dnia 6 marca 2008 r. oraz Zarzadzeniem Nr 94/08 Wójta Gminy Czyże z dnia 29 maja 2008 r. wprowadzam następujące zmiany:
1. W § 10 pkt 11 otrzymuje brzmienie: „Stanowisko pracy do spraw oświaty, promocji gminy i informacji o Unii Europejskiej - PG,”
2. W § 16:
- pkt 11 otrzymuje brzmienie: „realizacji zadań wynikających z ustawy o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej”,
- pkt 12 otrzymuje brzmienie: „realizacji zadań wynikających z ustawy o świadczeniach rodzinnych”,
- dodaje się pkt 13 o następującym brzmieniu: „realizacji zadań wynikających z ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów”.
3. § 20 otrzymuje brzmienie: „Stanowisko pracy do spraw oświaty, promocji gminy i informacji o Unii Europejskiej wykonuje zadania:
1) gromadzenie informacji o gminie i przygotowywanie materiałów promocyjnych gminy,
2) organizowanie współpracy Gminy ze społecznościami lokalnymi i regionalnymi innych państw,
3) współpraca gminy z organami pozarządowymi,
4) gromadzenie materiałów o Unii Europejskiej i rozpowszechnianie informacji na temat integracji europejskiej,
5) analiza możliwości pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych (w tym środków unijnych) i wskazywanie konkretnych źródeł ich pochodzenia oraz przygotowywanie wniosków aplikacyjnych,
6) przygotowywanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych i prowadzenie ewidencji wydanych zezwoleń,
7) przygotowywanie decyzji o cofnięciu lub wygaśnięciu zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych,
8) przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do Krajowego Rejestru Sądowego,
9) organizowanie badań profilaktycznych,
10) w zakresie oświaty, kultury i kultury fizycznej:
a) nadzór nad działalnością szkół podstawowych i gimnazjum,
b) inicjowanie i koordynowanie działalności kulturalnej i sportowej oraz rozwój bazy sportowo-rekreacyjnej i turystycznej,
c) nadzorowanie wykorzystania dotacji przekazywanych organizacjom społecznym na realizację zadań w dziedzinie kultury, kultury fizycznej oraz turystyki,
d) organizowanie i koordynowanie imprez związanych z obchodami uroczystości państwowych i lokalnych,
e) koordynowanie imprez kulturalnych i sportowych na terenie gminy,
11) prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej,
12) przygotowywanie ofert inwestycyjnych dla potencjalnych podmiotów gospodarczych,
13) utrzymywanie stałych kontaktów z działającymi podmiotami gospodarczymi,
14) analiza problemów zgłaszanych przez podmioty gospodarcze funkcjonujące na terenie gminy,
15) prowadzenie spraw dotyczących zakładania, prowadzenia i utrzymania oddziałów przedszkolnych, publicznych szkół podstawowych i gimnazjum,
16) analizowanie sieci oddziałów przedszkolnych, szkół podstawowych i gimnazjum na terenie gminy, wnioskowanie o wprowadzenie zmian organizacji sieci placówek oświatowych,
17) analiza arkuszy organizacyjnych gminnych placówek oświatowych,
18) proponowanie granic obwodów publicznych szkół podstawowych i gimnazjum,
19) prowadzenie spraw związanych z likwidacją szkół,
20) prowadzenie spraw związanych z pomocą materialną dla uczniów,
21) kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie egzekwowania obowiązku szkolnego,
22) zapewnienie transportu i opieki nad dziećmi w czasie dowożenia,
23) przygotowanie dokumentacji dotyczącej powoływania i odwoływania dyrektorów szkół, w tym również komisji konkursowej,
24) opracowywanie projektów zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy,
25) opracowywanie projektów programów gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy,
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt
inż. Jerzy Wasiluk
Metryka strony