Zarządzenie Nr 218.2017
Zarządzenie Nr 218.2017
Wójta Gminy Czyże
z dnia 8 grudnia 2017 r.
w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Czyże
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1875; zm.: poz. 2232) zarządzam, co następuje;
§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Czyże ustalonym Zarządzeniem Nr 4/10 Wójta Gminy Czyże z dnia 31 grudnia 2010 r. zmienionym Zarządzeniami: Nr 3.2012 z dnia 29 czerwca 2012 r., Nr 173.2013 z dnia 1 lipca 2013 r., Nr 286.2014 z dnia 30 października 2014 r. oraz Nr 152.2017 z dnia 2 stycznia 2017 r. wprowadzam następujące zmiany:
1. W § 8 ust. 3 punkt 2) otrzymuje brzmienie:
„2) obsługi kasowej i gospodarki odpadami komunalnymi”.
2. W § 10 punkt 6) otrzymuje brzmienie:
„6) Stanowisko pracy do spraw obsługi kasowej i gospodarki odpadami komunalnymi – OK”.
3. § 15 otrzymuje brzmienie:
„§ 15. Stanowisko pracy do spraw obsługi kasowej i gospodarki odpadami komunalnymi wykonuje zadania w zakresie:
1) prowadzenia obsługi kasowej Urzędu, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i Gminnego Ośrodka Kultury,
2) spraw związanych z umarzaniem odsetek za zwłokę, odraczaniem terminów płatności, rozkładaniem zobowiązań podatkowych na raty, opłaty prolongacyjnej,
3) prowadzenia zakupu druków płatniczych,
4) realizacji zadań wynikających z ustawy o opłacie skarbowej,
5) zaopatrzenia w druki ścisłego zarachowania i prowadzenia ich ewidencji,
6) prowadzenia ewidencji analitycznej "Rozrachunki z tytułu zaliczek",
7) prowadzenia archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego,
8) kompletowanie akt i przygotowywanie decyzji w sprawach ulg uznaniowych w podatkach lokalnych,
9) kompletowanie akt i przygotowywanie decyzji w sprawach umarzania zaległości podatkowych i rozłożenia na raty,
10) inkaso opłaty targowej,
11) naliczania należności za nieruchomości udostępnione z zasobu gminnego, aktualizacja naliczeń oraz prowadzenie ewidencji rozliczeń dzierżawców mienia komunalnego,
12) prowadzenia i aktualizacji ewidencji odpadów komunalnych w oparciu o składane deklaracje, przy wykorzystaniu programu GOK+,
13) przygotowywania zawiadomień o zmianie wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
14) prowadzenia sprawozdawczości z gospodarki odpadami komunalnymi.”
4. W § 18 skreśla się pkt 7.
5. W § 19 pkt 9:
1) lit. a) otrzymuje brzmienie:
„a) przeprowadzanie rejestracji na potrzeby kwalifikacji wojskowej”;
2) lit. v) otrzymuje brzmienie:
„v) opracowywanie gminnego planu zarządzania kryzysowego”.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt
inż. Jerzy Wasiluk
Metryka strony