Zarządzenie Nr 43/07 w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Czyże
Zarządzenie Nr 43/07
Wójta Gminy Czyże
z dnia
w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Czyże
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia
§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Czyże ustalonym Zarządzeniem Nr 128/06 Wójta Gminy Czyże z dnia
1. W § 10 punkt 11 otrzymuje brzmienie:
„Pomocnicze stanowisko pracy do spraw oświaty, promocji gminy i informacji o Unii Europejskiej – PG,”
2. W § 14 po punkcie 23 dodaje się punkt 24 w brzmieniu:
„24) prawidłowego i terminowego przekazywania pobranych dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej na rachunek budżetu państwa.”
3. W § 18 dodaje się punkt 18 w brzmieniu:
„18) realizacji zadań wynikających z ustawy o zamówieniach publicznych oraz przepisów Unii Europejskiej w zakresie procedur przetargowych.”
4. § 20 otrzymuje brzmienie: „Pomocnicze stanowisko pracy do spraw oświaty, promocji gminy i informacji o Unii Europejskiej wykonuje zadania:
1) pomoc w gromadzeniu informacji o gminie i przygotowywaniu materiałów promocyjnych gminy,
2) pomoc przy organizowaniu współpracy gminy ze społecznościami lokalnymi i regionalnymi innych państw,
3) współpraca gminy z organami pozarządowymi,
4) pomoc w gromadzeniu materiałów o Unii Europejskiej i rozpowszechnianiu informacji na temat integracji europejskiej,
5) pomoc w przygotowywaniu projektów dotyczących pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych,
6) pomoc w przygotowywaniu dokumentów dotyczących czasu pracy placówek handlowych, usługowych i gastronomicznych,
7) pomoc w przygotowywaniu zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych i prowadzeniu ewidencji wydanych zezwoleń,
8) pomoc w przygotowywaniu decyzji o cofnięciu lub wygaśnięciu zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych,
9) pomoc w przygotowywaniu i przekazywaniu dokumentów do Krajowego Rejestru Sądowego,
10) pomoc w organizowaniu badań profilaktycznych,
11) w zakresie oświaty, kultury i kultury fizycznej:
a) pomoc w nadzorze nad działalnością szkół podstawowych i gimnazjum,
b) pomoc w inicjowaniu i koordynowaniu działalności kulturalnej i sportowej oraz rozwoju bazy sportowo – rekreacyjnej i turystycznej,
c) pomoc w nadzorze wykorzystania dotacji przekazywanych organizacjom społecznym na realizację zadań w dziedzinie kultury, kultury fizycznej oraz turystyki,
d) pomoc w organizowaniu i koordynowaniu imprez związanych z obchodami uroczystości państwowych i lokalnych,
e) pomoc w koordynowaniu imprez kulturalnych i sportowych na terenie gminy,
12) pomoc w prowadzeniu ewidencji działalności gospodarczej,
13) pomoc w kontaktach z potencjalnymi inwestorami na terenie gminy,
14) pomoc w prowadzeniu spraw dotyczących zakładania, prowadzenia i utrzymywania oddziałów przedszkolnych, publicznych szkół podstawowych i gimnazjum,
15) pomoc w analizowaniu sieci oddziałów przedszkolnych, szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy, wnioskowanie o wprowadzenie zmian w organizacji sieci placówek oświatowych,
16) pomoc przy analizie arkuszy organizacyjnych gminnych placówek oświatowych,
17) pomoc w proponowaniu granic obwodów publicznych szkół podstawowych i gimnazjów,
18) pomoc w prowadzeniu spraw związanych z likwidacją szkół,
19) pomoc w prowadzeniu spraw związanych z pomocą materialną dla uczniów,
20) pomoc w kompletowaniu dokumentacji i przygotowaniu decyzji administracyjnych w zakresie egzekwowania obowiązku szkolnego,
21) pomoc w zapewnieniu transportu i opieki nad dziećmi w czasie dowożenia,
22) pomoc w przygotowaniu dokumentacji dotyczącej powoływania i odwoływania dyrektorów szkół w tym również komisji konkursowej,
23) pomoc w opraowaniu projektów zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy,
24) pomoc w opracowaniu projektów programów gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy.”
5. W § 21:
- punkt 36 otrzymuje następujące brzmienie:
„36) koordynacja działań związanych z funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego,”,
- po punkcie 36 dodaje się punkt 37 w brzmieniu:
„37) założenia i plan zaopatrzenia gminy w energię elektryczną i cieplną,”,
- punkty 37 – 43 oznacza się jako punkty „38 – 44.”
6. W § 31 ust. 2 otrzymuje brzmienie:
„2. Plany kontroli wewnętrznej opracowuje Sekretarz.”
7. Skreśla się rozdział IX.
8. Rozdział X oznacza się jako: „Rozdział IX”.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy
inż. Jerzy Wasiluk
Metryka strony