Rejestr wyborców - wniosek
Aby uzyskać informację, czy w danej gminie obywatel widnieje w rejestrze wyborców, należy zalogować się na platformę ePUAP, wejść w Katalog Usług Publicznych, a następnie odnaleźć wzór wniosku o udostępnienie rejestru wyborców poprzez wyszukanie żądanej gminy korzystając z podziału terytorialnego lub wg kategorii „Wybory i referenda”, wypełnić i wysłać do Urzędu Gminy. Po zweryfikowaniu informacji Urząd Gminy prześle odpowiedź do wnioskodawcy. Odpowiedź twierdząca oznacza, że obywatel znajduje się w rejestrze wyborców danej gminy; odpowiedź przecząca informuje o braku wpisu obywatela rejestru, natomiast odpowiedź: dane osoby wpisanej do rejestru są niezgodne z danymi osoby we wniosku, oznacza, że dane podane we wniosku nie pokrywają się ściśle z danymi w rejestrze wyborców.
Metryka strony